فرشته کوچولوی مامانی و بابایی

خاطرات وانیای مامانی و بابایی

فرشته کوچولوی مامانی و بابایی

خاطرات وانیای مامانی و بابایی

وانیا نازی در حال پستونک خوردن

خوب خوب خوب .... 

بعد از یه تاخیر چندین روزه دوباره اومدم تا قصه زندگیه وانیا رو براتون تعریف کنم. توی عکسهایی که اینجا میبینید وانیا داره به نشستن مسلط میشه. دختر ناز مامان داره کم کم شش ماهه میشه و دیگه مامانش باید بره سرکار. به همین خاطر ما مجبور بودیم بهش پستونک بدیم و من خودم این رو اصلا دوست نداشتم. راستش قرار بر این شد که ما وانیا رو بذاریم پیش پدرجون و مادرجونش و مهد رو بگذاریم برای 2 سالگیش به بعد . من هم چون دوست نداشتم که مامان و بابام اذیت بشن تصمیم گرفتم به وانیا پستونک بدم.  

ببینیم .... 

 

 

 

 

 

 

 

 

راستی این نی نی کوچولو اسمش محمدکسری هست. بغل باباش نشسته. باباش عمو مجیده. محمدکسری پسر خاله سمیه هست. خاله سمیه هم دختر عمه منه. خیلی دوست داشتنیه. اینجا همش دو یا سه ماهشه . 

نظرات 1 + ارسال نظر
عمو مجید یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:51 ب.ظ

سلام امیدوارم که همیشه شاد باشید و سلامت از عکس قشنگتون ممنون و سپاس گذار

مرسی خاله سمیه که میای وبلاگ من رو میبینی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد