فرشته کوچولوی مامانی و بابایی

خاطرات وانیای مامانی و بابایی

فرشته کوچولوی مامانی و بابایی

خاطرات وانیای مامانی و بابایی

وانیا کوچولوی شش ماهه در آتلیه

به به به خبر خبر خبر  

وانیا خانوم خوشگل و باهوش شش ماهه شد. هوراااااا هوراااااا هوراااااااا 

وای نمیدونید چقدر باحال بود وقتی بردیمش آتلیه. اولا به ما گفته بودن براش عروسک و اسباب بازی بیارید . من و بابایی وانیا هم یه گونی عروسک بردیم. همه اونجا خندشون گرفته بود. ولی خیلی جالب بود. وانیا در حالت های مختلف عکس گرفت و کلی با عروسک ها بازی کرد. خیلی به هر سه ما خوش .حالا بریم عکس های ناز نازی رو ببینیم... 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
مامان سیاوش کوچولو دوشنبه 26 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:34 ق.ظ http://siavashbaghaee.bkogfa,com

سلام خانومی اسم پسر منم سیاوشه و 5 ماهشه خدا حفظ کنه این وانیا خانوم رو عکسای اتلیش خیلی قشنگه ایشالا عکسهای عروسیش میشه بپرسم این هزار پا رو که اسم وانیا روشه رو از کجا تهیه کردید یا بهتر بگم از این هزار پا ها با اسمهای مختلف میشه گیر اورد مامانش یه سری وسایل از جمله شونه و قیچی براش بگیر مختص روزهای کوتاهی موهاش اینجوری خیلی بهداشتیه پسر منم عاشق پستونکشه الهی که خدای مهربون همه نی نی هارو برا مامان باباهاشون حفظ کنه دوست داشتید سری به وبلاگ ما هم بزنید ببوسید این گل دخترو باز بهتون سر میزنم

ممنون از بازدیدتون. من این هزار پا رو سفارش دادم برام درست کردن. الان تلفن کسی که بهش سفارش دادن ندارم وگرنه براتون میذاشتم.

آرینا دوشنبه 26 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:10 ب.ظ

سلام . کجایی بابا ؟؟؟؟؟ کم پیدا شدی


راستی یکسالگی وانیا جونم هم مبارکش باشه. گرچه توی وبلاگ به یکسالگیش نرسیدی ولی خوب من تبریکم رو میگم. عکسهاش هم خیلی قشنگند . البته ماشالله خودش خوشگله که عکسهاش هم قشنگ میشند

سلام آرینا گلم. پوریا جون چطوره؟ ممنون عزیزم. سرم شلوغ بود . ولی دارم عکساشو میذارم. ممنون از اینکه به فکر من هستی

آرینا چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:20 ب.ظ

نیاز، مجید دلبندم شدیااااااااااا ههههههههههه


اسم پسر من رادین . پوریا اسم پسر طیبه ست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد