فرشته کوچولوی مامانی و بابایی

خاطرات وانیای مامانی و بابایی

فرشته کوچولوی مامانی و بابایی

خاطرات وانیای مامانی و بابایی

وانیا خانوم گل گلاب در حال کارهای بامزه

وانیا جون من دختر ناز مامانی و بابایی کلا دختر بسیار بسیار بسیار شیطونیه ماشالله ماشالله ماشالله. خیلی کارهای بامزه میکنه و کلی دوربین مخفی میشه ازش ساخت. بریم با هم دیگه عکسای بامزش رو ببینیم. ... 

 

 

 

 

خانوم خوشگله مثل پسرها عاشق رانندگیه و تا من یا باباییش از پشت فرمون بریم اونطرف می پره و فرمون ماشین رو میگیره و قان قان قان......... 

 

 

 

 

اینجا هم جیگر خانوم داره چیگر میخوره. آخه من نمیدونم کی به این فسقلی یاد داده باید سیخ رو اونجوری بگیره دستش... 

 

 

 

 

دختر ورزشکار من از صبح تا شب دائم آفتاب مهتاب بالانس میزنه. خیلی این کارش رو دوست دارم. بعد از بین پاهاش همه رو نگاه میکنه تا تشویقش کنن... 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد